De reis begint - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Nienke Donkelaar - WaarBenJij.nu De reis begint - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Nienke Donkelaar - WaarBenJij.nu

De reis begint

Door: Nienke van Donkelaar

Blijf op de hoogte en volg Nienke

07 Mei 2018 | Duitsland, Düsseldorf

Na twee drukke weken met de laatste lootjes op werk, kamer inpakken en verhuizen en afscheid nemen van iedereen is het zo ver. Met mijn koffer (die ik met veel moeite heb dicht gekregen) achter me aan slepend en mijn rugtas op mijn rug ben ik onderweg naar Düsseldorf airport. Ik zie een beetje op tegen de reis, maar heb ontzettend veel zin in wat me de komende tijd te wachten staat!

In de eerste 10 dagen krijg ik een training over alle ins en outs van het animatiewerk met kinderen en volwassenen. Tijdens de training verblijf ik in het resort Costa Calma op Fuerteventura. Waar ik daarna terecht kom is nog even afwachten... Vanavond heb ik de eerste bijeenkomst waar ik de trainers en andere trainees ontmoet. Ik ben heel benieuwd!

  • 07 Mei 2018 - 08:07

    Carolien:

    Je bent onderweg! Hele goede reis, dat gaat vast goed komen. En een goede start daar.

  • 07 Mei 2018 - 08:49

    Wendy:

    O spannend wijffie! Ik hoop dat de reis meevalt... have fun! X

  • 08 Mei 2018 - 12:08

    Margreet:

    Ha nichie! Leuk: een reisverslag! Je bent wrs al aangekomen op Fuerteventura. Spannend allemaal! Enjoy!! Liefs!

  • 08 Mei 2018 - 13:41

    Moos:

    Ik ben benieuwd of je aansluiting hebt met de trainers en andere trainees? Hadden jullie van te voren al contact of is iedereen nieuw.

  • 08 Mei 2018 - 14:15

    Jacq:

    Hai Nien! Heel veel plezier en leuke avonturen gewenst door Kees en mij !!

  • 08 Mei 2018 - 15:50

    Anneke:

    Heel veel plezier en succes met je nieuwe uitdaging. ben heel benieuwd naar je verhalen en of je ook nog Spaans weet te leren! Super leuk dat je dit gaat doen. Hoop dat je reis goed is verlopen. Liefs, Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Actief sinds 01 Juli 2011
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 23357

Voorgaande reizen:

07 Mei 2018 - 08 November 2018

Animatiewerk @ Spanje

12 Augustus 2011 - 17 Juni 2012

Highschool-year Mississippi, USA

Landen bezocht: