Acttiv training - Reisverslag uit Costa Calma, Spanje van Nienke Donkelaar - WaarBenJij.nu Acttiv training - Reisverslag uit Costa Calma, Spanje van Nienke Donkelaar - WaarBenJij.nu

Acttiv training

Door: Nienke van Donkelaar

Blijf op de hoogte en volg Nienke

14 Mei 2018 | Spanje, Costa Calma

¡Hola!

Ik schrijf deze blog terwijl ik alweer onderweg ben naar mijn volgende bestemming. De reis van het vliegveld naar het hotel van mijn training is helemaal goed gegaan. Iedereen is heel behulpzaam en zo kon ik uiteindelijk toch nog mee met een van de transfer busjes! Precies op tijd voor het introductie praatje met alle trainees en onze trainer.

We hebben een groep met 15 trainees vanuit heel Europa. Mijn kamergenootje, Greta, komt uit Slowakije. We zijn in de korte tijd samen heel hecht geworden als groep. De afgelopen week hebben we iedere dag een vol programma gehad. Veel geluisterd, maar ook veel gedaan. Van dansjes voor de minidisco naar schminken en van aquagym naar praatjes maken met de gasten. Ik vind vooral het sporten ontzettend leuk maar de afwisseling is ook erg fijn. In de pauzes hebben we meestal het strand opgezocht en savonds hebben we het strand ingeruild voor de club om lekker te dansen. Ik heb deze week een nieuwe bijnaam gekregen: Legolas. Het blijkt dat ik een talent heb voor boogschieten!

Mijn 10-daagse training is ingekort naar een 6-daagse training. Ze hadden namelijk heel hard een allround entertainer nodig die Nederlands kan praten. Toevallig spreek ik wel een woordje Nederlands. Dus nu ben ik onderweg naar mijn volgende bestemming: Lanzarote! Morgen 9u begin ik aan mijn eerste dag en ik ben erg benieuwd naar het team het hotel en alles eromheen!

Continuará...

  • 14 Mei 2018 - 18:56

    Margreet :

    Ha Nien, zo te lezen vermaak je je goed en ontmoet je leuke mensen. Nu dus naar Lanzarote! En je bent dus al gepromoveerd tot allround entertainer :-) Heel veel plezier met de start en je verblijf daar! Ik zie uit naar je volgende ervaringen!! Dikke knuf!!

  • 14 Mei 2018 - 19:50

    Carolien:

    Het ziet er allemaal gezellig uit, Nien. Jammer dat je de groep voortijdig moet verlaten. Een nieuwe start dus in Lanzerot. Heel veel plezier daar, ik hoop dat je daar weer leuke mensen ontmoet. XXX

  • 14 Mei 2018 - 22:35

    Annemarie:

    Dringend gewenst, allrounder, het is je allemaal toevertrouwd na deze Actttiv training. Haz tu mejor esfuorzo ;-)
    Liefs, Anne

  • 15 Mei 2018 - 08:40

    Moos:

    Hola Legolas, wat ontzettend leuk dat het zo snel klikte met de groep. Ging jij als enige nu naar Lanzarote of zijn er anderen uit de groep ook daar naartoe gegaan? Heel veel plezier daaro

  • 03 Juni 2018 - 18:52

    Wendy:

    Super leuk Nienke! Maar dat je kon boogschieten wisten wij in Frankrijk al haha. Wat leuk dat je het er naar je zin had. Al klinkt Lanzarote ook zeker niet verkeerd! Ik ben benieuwd of je daar ook zulke leuke mensen om je heen hebt! Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nienke

Actief sinds 01 Juli 2011
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 23317

Voorgaande reizen:

07 Mei 2018 - 08 November 2018

Animatiewerk @ Spanje

12 Augustus 2011 - 17 Juni 2012

Highschool-year Mississippi, USA

Landen bezocht: